hejelsa.blogg.se

Big fat update

Kategori: Allmänt

Inflyttad och parkerad i Ljusdal för ännu ett skolår. Trivs som vanligt i lägenheten, och Cissi är lika galen som vanligt, och det är det allra viktigaste! :D 

Första skoldagen var det ju idag. Hade samling 10.30 - fick schema - lite småinfo om dom kommande dagarna - slutade ca 10.45. Hängde kvar på skolan till lunchen föratt Klara så gärna ville ha pannkakor. Jag sket i pannkakorna och hade romantisk kebabmiddag med Sebben lite senare på eftermiddan :)
Ganska soft start på skolåret :)
Efter skollunchen drog vi hemåt, Cissi, Klara, Sebastian och jag. Going craaaaazy vid köksbordet typ jao.
Klara stack till bokhandeln, Sebben stack till trafikskolan, å jag och Cissi stack till elevhemmet och spana in alla nya ettor som flyttat in. Ser ut att bli lite mer fart på elevhemmet iår än förra året när det bara kom massa lugna, blyga 95or (tills jag och Cissi satte igång såklart;))

Nu har jag och Cissi just kommit hem. Sebastian kommer senare, och troligtvis Tove också. Blir mysig hemmakväll med smoothies och grejer ikväll! Iaf för min del, vilka som hänger på är än så länge en osvarad fråga :) Men de lär la bli mys iaf :)

Nä nu ska jag ta och fixa lite middag, sen får vi se när Sebben stormar in.
Hej hopp här är jag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: