hejelsa.blogg.se

Why'd you come in here looking like that?

Kategori: Allmänt

Tror ni brorsan dissa mig sen eller! Ja de gjorde han! Först sega han å fick mig å vänta jättelänge, sen ångra han sig och åkte aldrig ner.. så då (en och en halv timme efter jag egentligen skulle åka ner) så fick jag köra bil istället! :D Mamma våga egentligen inte, men jag tvinga na mer eller mindre. Så de ska va! 
Det gick bra att köra iallafall, bara ett motorstopp! :D

Hade en jättetrevlig kväll med mina vänner. Timmar och åter timmar av maffialekande. Att dom aldrig tröttnar, jag har tröttnat för längesen men är så snäll å är med ändå :P Sen åt jag ballerina så jag fick jätteont i magen också.. Chill.
Jomen det va väl det kvällen bestog av; Maffia och mys i soffan. En jättebra kväll om jag får säga det själv! Jag har dom skönaste vännerna, mihii :D

Har ni sett nya FB-chatten? Ellerja, vad man nu ska kalla det. Jag har iallafall laddat ner det och testar just nu. Har lite blandade åsikter men jag kommer säkert tycka om det. Chill ba yao huj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: