hejelsa.blogg.se

Visst är man charmig allt

Kategori: Allmänt


Jomen man har väl sina stunder. Snodde bilden från Klaras blogg

Morgondagen är till stor del ett mysterium.. Jag borde verkligen göra nått träningspass, för vet ni vad? Jag har gått upp ännu ett kilo sen förra helgen, och nu måste jag sätta stop! Vågen har aldrig visat mer, och mer ska det inte bli heller! 
Men på kvällen ska jag iallafall hem till Filip och ha det jäääättetrevligt, för jääääättetrevligt är precis vad man har med mina vänner det :) Innan vi ska dit borde jag dra ihop Adina and the gaaang å öva lite inför våran konsert sista april. Hoppas verkligen vi får till dedär alltså, annars blir de nog pinsamt :P

Skoldagen idag va liksom skön. Började med att sova alldeles för lite, så första lektionen var fokuset på noll. Fortsatte dagen med att hoppa över nästan 50 tal i matteboken föratt jag inte vill ligga efter, fick reda på att jag fick B på nationella i tisdags, och sen jolla vi runt själva i pingissalen på idrotten :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: