hejelsa.blogg.se

Hey I heard you were a wild one

Kategori: Träning

Gav mig som sagt ut på en liten träningsrunda idag. Såhär såg den ut:
  • 1km lugn joggning till en lång brant backe, som uppvärmning.
  • Snabba intervaller i backen = ca 80% maxfart upp i backen, lugn joggning/gång ner för backen. x4. Tänkte göra 5, men det börja hagla.
  • Stretchade/dansade i några minuter innan jag begav mig hemåt. Det blir alltid dans och andra konstigheter på mina springturer. Blir så tråkigt annars.
  • Joggningen hem övergick till powerwalk, inga låtar passa att springa till, och var så inne i musiken efter ja dansa en truddelutt, så de va kööört.
Men lite motion lyckas jag få iallafall! Får se om det blir nån mer gång på lovet bara! Haha. Vi får hoppas på det! Just nu har jag iallafall motivationen till det. 

Nu ligger jag i sängen med musik i öronen och klickar runt på massa spännande statistsiter och drömmer mig bort, that's how i like it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: