hejelsa.blogg.se

Hit the road, Jack

Kategori: Allmänt

Typ söndergråtar dag idag. Först det absolut sista One Tree Hill avsnittet, som jag dog till. Och nu kom jag just hem från Titanic 3D på bion. Jag dog igen alltså. Det är en sån där film man aldrig tröttnar på. Har sett den 1000 gånger, grinar varje gång. Och nu, direkt efter, så skulle jag lätt kunna kolla på den igen!

Funderar på vad jag ska gö av livet imorrn.. Om jag ska kliva upp tidigt och gå till kyrkan, eller om jag ska sova gärnet.. lutar åt sovhållet faktiskt, jag saknar ordentlig sömn. Ska iallafall försöka utföra nån form av träning imorrn! Kommer bli mycket mat och götta det här lovet, så ska försöka träna en hel del, så gott jag kan utan gymkort å grejer. Det är ju självklart att man måste förstå att det inte alls kommer bli lika mycket träning som man tänker sig, det blir det aldrig.
Men jag kommer nog iallafall kunna gå på fotbollsträning på tisdag! :D Kommer som sagt suga apa efter att knappt rört en boll sen fotbollssäsongen sluta, men man läre ju börja nånstans!



De flesta i klassen klädde sig gult och måla röda kinder och fräknar idag, påsken till ära :) Såhär såg jag ut på ett ungefär:


Ungefär som en dalmatin enligt mig :)

Avslutar med en bild på mig och sötklarken, som åker till spanien imorrn, fusk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: