hejelsa.blogg.se

Hudikshopping

Kategori: Mode/Kläder/Shopping

Jag är allt bra konstig. Var ju i hudik idag å gick på stan litegrann. Det som gör mig konstig är att jag köpte en för stor ring, och en för liten BH.. Så nu måste jag diskutera med mamma vad vi ska göra med den, därför du måste ringa mig mamma! 
Ringen är den coolaste i världen. Men bara föratt jag ska ha den på långfingret och inte ringfingret så tänkte jag "jamen då tar vi Small då". Också var den stor på t.o.m pekfingret :PpppppPPppPpPpP

Fynda med mig dessa grejer hem också:

Ministuff! - Hårsspray och klädroller


Dubbelnagellack - 10kr styck


Och här har vi ju den snygga, stora ringen också, awesome!


Kommentarer

  • Adina säger:

    Jag köper gärna den stencoola ringen om du inte ville ha den, haha!

    2012-04-03 | 22:31:15
    Bloggadress: http://loserlikeme.blogg.se/
  • elsa säger:

    Du får lätt köpa den om jag får tag i en XS! :D

    2012-04-03 | 23:19:39
    Bloggadress: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här: