hejelsa.blogg.se

Some die young

Kategori: Allmänt

Känns bra att jag satt å gjorde den där presentationen i över 2 timmar igår, och idag sa lärarn att jag ska gö det efter lovet.. eller så känns det inte bra nä!

Jag och Tove tänkte gymma efter skolan.. vi försökte iallafall. Men man blir så otaggad när man inte vet vad man ska göra.. Antingen så ska man ha en tränare som säger vad man ska gö och peppar en, eller så ska man ha ett schema, uppskrivet precis vad man ska göra och hur mycket. 

När jag kom hem så åt jag mat. Som en häst. Är så sjukt mätt, och hur uppblåst som helst även fast det var snart en timme sen jag åt. Så nu ligger jag i sängen och gäser.. försöker hitta lite sommarjobb att söka via google och sånt håller jag på med. Spännande. Får se vad det blir för jobb tillslut, nått förutom Elektra lär det ju bli tycker ja! 



Kör vidare på det där med sommarbilder. Längtas ju så mycket! Speciellt nu när vädret är såhär hemskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: