hejelsa.blogg.se

No doubts

Kategori: Allmänt

Förstår ni sorgen när man sitter och äter choklad och inser att man egentligen är sugen på morötter? Att man sitter och äter joll när man egentligen är sugen på nå nyttigt är ju hemskt och äckligt. Fy.
Jag och Cissi sitter här med varsin chokladkaka och har skuldkänslor och känner oss fet som få. 

Jag åt inge godis igår, men massa chokladbollar, men om man bortser från det så har jag ätit godis varje dag i 2 veckor och 5 dagar.. det är vidrigt! Och nu när jag tänkte att jag skulle röra mycket på mig den här veckan så drog jag ju på mig världens förskylning, så de går ju inte. ÅÅ! vad irriterande allt är! 

Men nu har vi iallafall bestämt oss för att nästa vecka ska vi vara helt tvärtemot den här veckan. Blir vi godissugen ska vi käka frukt. Hålla efter med diskning och städning. Den här veckan är det kaos ska ni veta. Gäster är inte välkomna i dagsläget... godnatt

watch it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: