hejelsa.blogg.se

Dagens!

Kategori: Allmänt

Edith: Hur många grader är det?.. 3.. aa då tar jag på mig mössan, annars kommer jag frysa ihjäl om fötterna!

Riktigt fin inledning på detta inlägg må jag säga. 
Har varit på ett-års-kalas idag (hur sammanskriver man det egentligen..?). Det var mycket trevligt, och jag har som sagt den bästa släkten och dom allra mysigaste så kusinbebisarna! Jag smälter.
Nu är det bara en sak till att checka av på den här dagen, och det är att åka tillbaka till Ljusdal. Borde göra lite på min muntliga redovisning också, men det är inte tillräckligt för att vara ett "check-objekt". Det var 3 checkobjekt idag; 
  • Skapa mig ett par shorts
  • Kalas
  • Ljusdal
Å snart är allt klart, det är då man kan börja slappna av.

Gick förresten hem från kalaset! Finväder blev de! eller?



Kommentarer

  • Edith säger:

    haha , det blev fel :P



    Hoppas du haft en bra kväll , det har jag. Efter dansen tittade vi på Knight and Day ( tror den hette så). Väldigt bra , synd att du inte kunde vara med <3 kram!

    2012-04-01 | 22:47:22
    Bloggadress: http://edithlindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: