hejelsa.blogg.se

Turen vände..

Kategori: Allmänt

Det var inte bra för mig att vinna på trisslotten.. Efter det så har turen vänt helt! Nu ikväll råka jag ut för 2 helt psykjobbiga grejer. 
  • Först så fick jag betala trippelt på bussen.. 84kr istället för 28. Hur lyckades jag med det då? Jo. Jag beställde smsbiljett, och då råka jag beställa för vuxen först, så jag backa typ mitt i när det laddades och hoppades på det bästa, och beställde sedan för skolungdom, som är halv priset. 

  • Sen sprack mina absoluta favoritjeans! Hur lyckades jag med det då? Jo. Skulle kliva upp på en lite lägre stenmur. Kände först att det sträna i röven, och sen släppte det och jag utbrast: "NEEEEJJJJ BRALLERNA SPRACK TROR JA!!!"
Det var min kväll det. Som tur är så har jag faktiskt haft det trevligt också, men mina pangbrudar! Men det blev en busstripp till max istället för myskväll. Nuggets, strips och lyxshake är också ganska mys enligt mig :) 

Just nu sitter jag och skypar med  och . Vi kände att vi inte ville lämna socialiteten när vi lämnade varandra. Dock säger vi inte så mycket. Men vi umgås iallafall på nått litet vis :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: