hejelsa.blogg.se

Stjärt-torsdan

Kategori: Allmänt

Det heter inte skärtorsdan, det heter stjärttorsdan och då får man ta på allas röööövar!

Jag börjar inte förrns om en hel timme.. Så varför klev jag upp innan 9? Jo, för att Klara kom och plinga på dörren, och när jag gick och öppna blev jag aspigg, nu är jag trött igen.. 

Gulklädd är vi idag! Vi har försökt få hela klassen att klä sig gult, men tyvärr så har ju inte alla gula kläder, men man får ta vad man har för nu är det påsk! Pratas lite om målning också.. Får se hur fin vi är när dagen är slut! :D

Igår... då hände det grejer. Jag döda min kompis Tove. Nästan iallafall. Jag bröt hennes nacke och krossa hennes armbåge.. nästan iallafall. Men nu har jag iallafall gett igen på fläskläppen hon gav mig för några månader sen, så nu är det tur att vi har ett lov på oss att läka våra sår tills vi träffs igen :) Så kan man säga om man ska se det positivt, men jag kommer såklart sakna henne jättemycket :) <3


Vi är fula, hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: