hejelsa.blogg.se

So come out of your cave walking on your hands

Kategori: Allmänt

Okej.. nu är det lite väl. Klockan är snart 4, och jag ska upp 9 imorrn!
Ska till bollnäs och kolla efter skor och jolla runt lite. Kommer säkert köpa alldeles för mycket, så blir det alltid. Men jag ska försöka ha lite pli på mig själv. Ska inte ta med trisslottspengarna, dom ska jag spara till gävle om knappt 3 veckor. 

Men jag har iallafall haft en ypperligt trevlig kväll men mina polers. Nu just det här lovet utvidgades vårat lilla gäng och vi är nu aaasmånga! Dock är alla helt underbara, så för mig är det positivt :)
Ikväll har vi alltså avverkat några timmar i parken, vissa utan jacka då vi egentligen bara skulle gå över vägen för att köpa glass, men vi kände att vi villa gö nått så va va å lekte i lekparken ett bra köttigt tag. Sen kom vi tillbaks till kyrkan och då bara umgicks vi. Fick trevligt besök av numera lite foreign friends från sthlm. Jag och Pauline tog moppen hem ganska tidigt. Dom andra hade tydligen hittat på nått skitkul efter vi åkte, men det gör inget, för vi hade det helt underbart vid vårat köksbord med en kopp varm choklad och 3 timmars pratande, hon gick ganska nyss hem hon.

Shit vad långt jag skriver, du som orkar läsa förtjänar creds så de ryker om det. Puss till dej, nu lägger jag mej. (jag är verkligen bäst på å rimma!)
(föreställ er rubriken.. fy vad roligt :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: