hejelsa.blogg.se

shared thoughts on shared pages

Kategori: Allmänt

Det ligger en mumsig chokladboll brevid mig, och jag är inte ens sugen på den. Så hårt jobbar jag med mitt tal just nu! Tycker jag får till det ganska bra ändå, bara jag får ihop de med en "röd tråd" eller hur man nu säger. Jag brukar va duktig muntliga presentationer, så det lär väl gå bra tycker jag. Kommer jag bort mig så är det ju min grej att improvisera, så det fixar nog sig :)
Bara jag får ihop powerpointen så blire nog bra ändå :) Jobbigt att jag haft så mycke panik inför de hära, imorrn är de äntligen klart!

Sen ska jag göra 2 matteprov imorrn också, frivilligt??!?!?! :O
Jaadu, låter konstigt, men det är faktiskt så. Jag har själv bett min kära mattelärare om att få göra ett matte diskret prov, och ett matte D prov. Får se hur de går! Hoppas ja imponerar ;D

Nu äre powerpointdags, sen ska jag sova! Hörs folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: