hejelsa.blogg.se

Peace out folks

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och sockrar ner min säng med sura bilar! Klart man ska fylla på med godis såhär innan påskäggsjakten imorrn! Eller så ställer vi undan bilarna nu, ja det gör vi. Jag kommer inte ens va sugen på godis imorrn som jag har ätit hela den här veckan.. :P Men men, påsktider säger jag bara! 

Imorrn är det påskfest som gäller! Har ingen aning om vad som kommer hända, förutom att vi ska äta sallad, tror ja.. :P Men men, jag är iallafall anmäld, så dit ska jag, och sen får vi se vare blir för spektakel! Lär väl bli trevligt iallafall, har ju alla mina fina kompisar :)

Ska inte gö så mycket annat än att lägga mig nu. Göra kväller, sen lägga mig och skriva ett inlägg om mitt träningspass idag! Det är vad jag ska göra.
Min ring är alldeles för cool, godnatt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: