hejelsa.blogg.se

Måndagsdilemma

Kategori: Allmänt

Begav mig till elevhemmet och botade en sjuk idag efter skolan! Närå, men jag umgicks lite med na, Tove alltså, hon är lite småsjuk sådär. Men inte stoppar det mej! Jag är ju odödlig :)
Trots sin sjuka skulle Tove väg och rida, så då släppte dom av mig vid Coop, så jag handlade och gick hem.

Nu har jag skrivit nästan 2 word-sidor med massa samhälle. Skulle lämna in det senast idag, och då räknar jag idag till klockan 23:59, sådeså. Det kan han ju inte klaga på iallafall.
Nu är jag sjukt trött, och har ont i huvet och magen. Känns som ett bra tillfälle att sova en stund! Ska nog iallafall lägga mig i sängen med nått avsnitt HIMYM, så får vi se om jag tar en liten tupplur eller inte.

Ikväll ska jag iallafall ta mig upp till Elevhemmet om inte Cissi kommer hem. Vet inte om hon kommer idag eller imorrn. Men kommer inte hon ska jag umgås med alla som orkar på elevhemmet! 

Mitt hår är kort, huj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: