hejelsa.blogg.se

Man är väl ekonomisk

Kategori: Allmänt

Helt otroligt! En hel dag i bollnäs och allt jag gjorde av med var en tjuga! På ett par rea-trosor. Provade självklart massa men inget passa, inte min dag idag. Men det är väl bra egentligen, mer pengar till Gävle! :D

En liten rolig sak är att jag nu är officiellt helt utan mustasch! Haha. Agnes köpte vax till ögonbrynen, och jag ville pröva på nånting, så det blev mustaschen, dock syndes knappt nå hår alls på vaxremsorna, men det är väl tanken som räknas :)

Just nu är Edith här. Mamma klippte henne just, sen vägra hon klippa mig och börja laga mat istället.. rolig hon. 

Idag är det 2 veckors-jubileum på min "äta godis varje dag"-diet. Hur bra den dieten funkar kan ju diskuteras.. men jag har iallafal ätit godis varje dag, så snart måste jag nog säta punkt skulle jag tro...

Ser ni min icke-mustasch?! :D inte jag.. :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här: