hejelsa.blogg.se

köra bil bil bil köra köra köra bil

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och äter äpplen som knappt smakar nått alls.. men på nått konstigt vis känns det som att jag ska få muskler av dom... nu går jag och slängder dom, usch.
Tillbaks. Ficken kofta som lillesyster växt ur också på vägen. Låter lite odd, men jag tycker att jag kan ha den fast inte hon tycker det :)

Det som händer idag är att jag snart tänkter dra med mig pappa ner på byn och byta bil med Petrus som lanar, så jag kan övningsköra. Sen vid sex så ska jag ner igen och baka med mina pangbrudar! Eftersom att killarna lanar så tänkte vi att vi skulle hitta på nått jättemysigt vi tjejer bara :) 

Och förresten, skaffa instagram igår och försöker lista ut grejen med det.. ni kan ju iallafall följa. Tycker ni att min blogg är rolig så vet man väl aldrig vad som dyker upp där heller.. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: