hejelsa.blogg.se

just studied myself to death

Kategori: Allmänt

Det här är vad jag gjort sen jag kom till lägenheten:



Dom 6 första punkterna tog ca en timme, sen har jag pluggat tills nu. Alltså över 2 timmar. Jag är helt död. HAr mest bara gjort powerpoint och skrivit upp stödord, kommit på vad jag ska säga överhuvudtaget. Har inte tränat igenom det nångång och tagit tid eller nått men jag orkar verkligen inte det, så det får va som de är och sen får Håkan vara nöjd! Även om jag inte skulle göra bra ifrån mig så gör jag det på annat, så skit samma.

På min egen och Toves begäran kommer bilderna på byxorna och kjolen jag köpte på erikshjälpen till sist. Jag redigerade en av bilderna i lördagsnatt, så jag var ju tvungen att göra lika med den andra innan jag la upp dom, därför de tog så lång tid ;) 

Men nu avslutar jag med dom bilderna iallafall! Sen ska jag sova som ett barn i knappt 8 häääärliga timmar!! Sen ska jag ha redovisningen.. crap.

Börjar med dessa aaaaasfräna byxor som kommer förvandlas till shorts mot sommarn. Men for now förblir dom byxor!



Avslutar med den här finfina kjolen. Det är sällsynt med jeanskjolar som är tight på benen, alla svänger ut tycker jag. Men den här hittade min kära mamma åt mig. Plus att jag älskar ju lila! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: