hejelsa.blogg.se

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
Fint väder idag. Inte så varmt som jag vill att det ska va, men fint är det :) Hoppas det bli så fint till veckan som vädersajterna säger!



Idag verkar det bli att vi drar till stugan där stora delar av släkten redan är. Det har planerats ihop en gemenskapsdag, då vi ska umgås och sätta ner bryggan i vattnet. Isen är ju borta och sommaren är här snart! Alltid lika trevligt att träffa min underbara släkt :) 
Men först ska vi äta gomat! Vet inte riktigt vad, men de luktar gott! 

Tror jag ska ta och börja rensa ur garderoben också. Behövs! Så sjukt mycket jag inte använder, och då har jag bestämt mig att inte tveka med att lägga undan, och inte tänka "jag kanske använder den nån gång" som jag brukar tänka. 

Men ni får ha en trevlig dag iallafall! Det ska jag iallafall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: