hejelsa.blogg.se

Jag har fattat galoppen

Kategori: Allmänt

Hemma i min kära by. Känns skönt att få va hemma 2 dagar extra den här gången! Ser först och främst fram emot morgondagen. Börja med att kliva upp asatidigt och spela innebandy. Sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi kolla på skor och sånt. För vet ni vad?! Skorna jag köpte igår är nu ett minne blott. Dragkedjan strejka när jag skulle häva ner dom i väskan. Ska byta mot andra eller pengarna tillbaka nästa tandläkarbesök. 

Jag är helt sjukt död just nu. Sov inte många timmar alls inatt för det första. Övernattade ju på elevhemmet, så jag hade annat för mig än att sova :) Och sen har det varit en allmänt hektisk dag också. Huvudvärk och trötthet hela dan, trökigt väder, stressigt mellan skolan och tåget, dansat alldeles för mycket nu på kvällen. OCH lyckades äver stoppa i mig massa skit såklart. Har sjukt ont i magen nu.

Tandläkarn gav mig jättemycke nya saker i nederkäken, så nu är det proppfullt, och jag har skavsår. Har kännt mig handikappad i munnen ända sen jag klev upp ur tandläkarstolen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: