hejelsa.blogg.se

I'm all with you, hun

Kategori: Allmänt

Har just suttit och fixat med ackord på massa låtar och skickat ut till mina och adinas musiker till sista April. Juste! Sista april ska vi ha en liten konsert på senare kvällen. Vet själv inte så mycket, inte ens vart vi ska vara, Bettan som har kollen! Men kom dit edsbybor! Kommer väl mer info närmare, när jag vet och sånt :)

Nationella gick asbra. Dom tyckte att det lät välplanerat å grejer, de kan man väl inte säga att de va.. haha :P Men jag tyckte att det gick skitbram och tror faktiskt på minst D-C, hoppas på C :)

Sånglektionen gick i överlag bra, med tanke på hur sjukt förskyld jag är! Var både hes och täppt i näsan, så bra på å sjunga kan man väl inte kalla att jag var, är inte ens bra på att prata just nu.. :P Hatar att inte kunna andras genom näsan, värsta ja vet.
Har egentligen planerat att hänga på elevhemmet och spela innebandy ikväll, men vet inte om jag orkar. Så sjukt förskyld! Borde nog egentligen ligga här hemma och vila sönder, sova bort de! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: