hejelsa.blogg.se

Hoppsan Kerstin

Kategori: Allmänt

Jooni, det blev inte en sån tidig kväll ikväll. Har just kommit hem, och ni ser ju tiden på inlägget. 
Småbrudarna lanar, och vi blev kvar där och bara hängde i några fler timmar än vi borde, med tanke på att lovet snart är slut och man borde börja vänta tillbaks dygnen igen. 
En riktigt negativ sak är att jag har varit hungrig typ hela natten, och det enda som har funnits att äta var kladdkaka, så jag har skaaapligt ont i magen nu. Kommer säkert må skit hela dan imorrn, och vi ska på kalas och fika tårta å grejer vettni! hur ska de gå..? 

Nu finns det iallafall inte alls mycket annat att göra än att sova. Fy va skönt, varit vaken i över 20 timmar nu, så längtar skapligt tills jag bara stänger ögonen och försvinner. 

Bara för att jag är så trött så känns det ganska okej att lägga upp denna fina morgonfrillebild från i somras. Då minsann var jag stolt över min morgonfrilla! Har aldrig nå vidare till morgonfrilla, men jag tror Adinas magiska rum fixade det åt mig på den där bilden. Fy vad ful man kan va, hah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: