hejelsa.blogg.se

Lend me your eyes I can change what you see

Kategori: Mode/Kläder/Shopping

HALLÅ?! Jag dör! varför har jag inte tänkt på nå läxor alls på lovet? Jooo föratt det är lov, skolan och allt som har med den att göra bara försvinner ur mitt huvud när man slipper den en vecka, men det är väl så det ska vara?
Det värsta är att vi har nationella på onsdag, muntligt i svenska och jag vet inte ens vad jag ska prata om. Men det är nog lugnt, en 4minuters presentation om nånting som har med relationer att göra är nog inte så svårt att få ihop :)
Sen är det samhällen, ska intervjua 8pers. Det om nått hade ju varit smart att gö på lovet. Men jag kanske kan intervjua nån familjemedlem imorrn innan jag åker, och sen köra intervjuer över internet! Sen sammanställa det och redovisa på fredag. Så det är ju lugnt ändå, hela veckan! Jag har koll ändå hörrni! :D

Nää fy vilket tråkigt och oerhört värdelöst inlägg! Nästan de värsta man kan skriva om. Jag får ta å väga upp dehär deppet med lite godingar från GINA TRICOT:



Dagens feeling:
Känner mig som en stor och cool surkärring. True shit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: