hejelsa.blogg.se

Dymmelonsdagen

Kategori: Allmänt

Det är väl så det heter idag va? Onsdan före påsk..

Det har varit en bra dag idag. Jag har haft min nya sköna kofta på mig, min nya cooling till ring, nytt nagellack, nya troser som jag trivs asbra i, och det har hänt så många trevliga saker! Ovanligt trevliga saker :)

Började med en chillig svenska lektion där vi bara gick igenom till nationella. Sen hade vi musikproduktion och i princip alla var glada och hängde med i Hasses fina undervisning. Dock blev det lite småfightigt när vi skulle välja 2 låtar att spela in efter lovet, slutade med "Otherside - Red Hot Chili Peppers" (which i'm in love with) och "Från och med du". 
Sen kom lunchen, vilket blev succé! Skulle ha naturkunskap så vi hängde i soffan på NV tills Anders kom. Sen skulle 2 NV-killar (som förövrigt tycker att jag är stencooool) gå till ICA. Det är här succén i det hela sätter in. Jag ropade efter dom att dom skulle köpa kinderägg till oss, men det verka som att dom inte hörde så vi gick vidare i våra liv. Sen så vipps så kom dom med ett varsit kinderägg till mej, Klara, Petra och Tove. Blev vi glad eller? Svar JA!
Det bästa med kinderägg är ju innehållet också! Tove fick en krokodil som hon hade lite svårt att bygga ihop, Klara fick en barbapapa som man inte skulle bygga ihop, Petra fick ett flygplan som verka jättesvårt att bygga ihop (hann inte bygga klart innan lärarn kom och tog den.. han tog min och klaras leksaker med, och våra mobiler.. Anders vettni..) Och jag fick en sånhär:

Jättekul grej! Fast jag är ganska dålig på den.. but still :)

Känner att ni fick värsta ointressanta historien som bara några få orkar läsa i det här inlägget. Vad trevligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: