hejelsa.blogg.se

Dags att sova

Kategori: Allmänt



Kvällen spenderades framför TVn med våran tjocka godispåse. Datorn fick också vara med på ett hörn.
Sitter här i soffan grymt trött nu.. men snart läre jag väl orka lyffta på arsle å dra mig iväg till sängen, det är ju en dag imorgon också! Lite sömn vill man väl hinna få också. Nog föratt det snart är lov.. då sörrni, då ska jag sova! Men jag vill ändå leva dom här sista dagarna. Så jag får väl ta mig i kragen när jag är klar med det här inlägget :)

Är det bara jag som tycker det gått sjukt fort de senaste veckorna? Känns som att det var förra veckan det var sportlov ju! Och nu är det redan påsk.. För några dagar sen sa min klassföreståndare att det var 35 skoldagar kvar, så nu är det ännu mindre.. stört. Snart är första året i gymnasiet klart, bara 2 kvar, och det var inte länge sen man tyckte att gymnasiet låg flera ljusår i framtiden. 

Det är när det blir ungefär såhär som man måste sova:


GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: