hejelsa.blogg.se

Abduction

Kategori: Allmänt

Efter 9 timmar med en hel bunt av världens goaste människor kan man inte annat än att somna med ett leende på läpparna. Mina vänner är så awesome att man skulle kunna kapitulera!

Mitt i allt stoj så drog jag, Edith och Pauline väg till ICA och hyrde en film. "Abduction" blev det. "Jacob-filmen". Killarna var lite skeptiska till den i början, pga twilight, men jag tror nog dom tyckte om den i princip allihopa :) Jag tycker iallafall att den var bra, lite väl invecklad/overklig ibland bara. Men den var spännande och definitivt sevärd, så tveka inte om ni funderar på att se den :)


Nu blire kväller å sängen med lite dataspel för min del! King.com är stället för mig ensamma kvällar/nätter som denna :)
Men är grymt trött så jag släcker nog ganska snabbt. Godnatt på er iallafall! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: